marți, 14 februarie 2012

Vreau o dimineaţă de vară la mare....

Pe frigul asta cumplit de afara, eu mai am un singur dor. Ma rog, mai multe, combinate într-unul singur. Vară, dimineată, mare , cafea. Asta inseamna ca traiesc cu gandul la o frumoasa dimineata de vara, in care eu o sa imi savurez cafeaua, asa cum imi place mie (duuuulce si cu laptic) pe malul marii, foarte, foarte aproape de valuri. Îmi place racoarea diminetilor la malul marii. Senzatia aia de frig, plăcută, pe care o simţi când te învăluie briza rece şi senzaţia aia de căldură, şi mai plăcută, pe care o simţi când apare soarele. Pescăruşii deasupra, marea în faţă, zgomotul valurilor în urechi, cafeaua cu lăptic în faţă. Plus trei tigari.... ca, deh, viciul e menit să facă plăcerea mai mare. Sper doar să supravieţuiesc dorului până la vară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu