marți, 7 februarie 2012

Am o relaţie cu calculatorul si cred ca e grav....

Ziua asta începuse nesperat de bine, în ciuda gerului de afară. Am venit la muncă cu zâmbetul pe buze, chestie care nu mi s-a mai întâmplat de muuuuulta vreme. Mi-a pierit instant şi zâmbetul şi farâma de entuziasm care reuşise să răzbească prin ger şi viscol. Nu mergea netul. Am avut acelaşi sentiment de dezamăgire, nelinişte, dezastru ca atunci când cineva îţi trage ţeapă (nu că aş fi păţit asta vreodată...)Treaba asta mi-a dat de gândit. Cred că am o relaţie cu calculatorul şi cred că e grav....Nu ştiu când şi cum am ajuns dependentă de computerul conectat la net, dar dacă mi se strică ziua pentru simplu fapt că nu pot intra în lumea virtuală, eu zic că e grav. Şi dacă acum mi-a venit inima la loc, pentru că netul s-a îndurat de mine, cred ca e la fel de grav...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu