luni, 13 februarie 2012

De ce urăsc eu iarna. Episodul 2

Pe fondul scenariilor apocaliptice de la TV şi prin prisma fiorilor pe care mi-i dă ninsoarea cu nemiluita de afară, revin asupra subiectului iarna. Mi-am amintit că mai am un motiv pentru care nu îmi place anoptimpul ăsta.Pentru că în fiecare an, dar chiar în fiecare an, ninge fix când nu trebuie. Cu mari eforturi, aş putea spune că îmi place zăpada DOAR de Crăciun. Îmi place să stau la căldurică, să primesc cadouri şi când e atmosfera mai în toi, să mă uit pe geam şi să văd că ninge. Chestia e feerică DOAR atunci. O zi, două, zăpadă decentă, temperaturi de bun simţ. Dar cum doamna iarna nu binevoieşte să ningă când vreau eu, de regulă, de Crăciun, e cenuşiu afară. Asta se întâmplă de Crăciun. În februarie, pe mine, deja mă apucă dorul de primăvară. Şi aştept să văd colţul ierbii, să dau cojocul jos, să fie reduceri la încălţăminte, să simt razele soarelui, să mă apuce astenia. Evident, iarna mi-o trage din nou şi, cam pe la mijlocul lunii februarie, începe să ningă cu nemiluita. Ca acum. Şi parcă nu se mai opreşte.....în ciuda mea! Uite d-aia am să postez eu o melodie de Crăciun. Nu am miros de sarmale în casă, dar ceva cadouri mi-am făcut singură ieri. A, şi îmi mai fac unul mâine. Căldurică este, afară ninge, deci....Merry Christmas!

5 comentarii:

  1. Trebuie sa iti impartasesc opinia, you blondy girl... Urasc iarna, urasc zapada, urasc frigul! Chiar si sarbatorile de iarna... :( Cineva imi spunea ca nu am avut destule motive de bucurie. E posibil. Cert e ca toata lumea afiseaza o bucurie falsa, toata lumea se face a fi mai buna, iar noi suntem pacatosi pana sub unghii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatorile imi plac. Alea sunt cu cadouri, caldurica si zile libere. Dar , in rest, sunt perfect de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă mai faci şi episodul 3 despre iarnă o să am impresia că a reînviat subiectul cu Elodia difuzat în "enşpe" episoade, şi mi-e tare teamă că te va căuta Diaconescu să-i faci rating. -Ptiu, drace!

      Ștergere
    2. Dacă nu pleacă nesuferita asta de iarna, care mă face să îmi pun trei cojoace pe mine, zilnic, să ştii că mai scriu. Am mai gasit un motiv pentru care nu îmi place....

      Ștergere
    3. Ţi-am spus doar că vrei să concurezi cu serialul "Elodia". Ca o consolare, se pare că iarna pleacă de la noi pe la jumătatea lui martie. Deci, ai mai avea de scris vreo 30 de episoade... Vezi, fără iarnă de ce ai mai avea motiv să scrii? Să-i fi recunoscătoare!

      Ștergere