marți, 14 februarie 2012

De ziua îndrăgostiţilor.....

Mie mi-a cam pierit inspiraţia. M-am tot gândit la sărbătoarea asta şi nu mi-a inspirat nimic. Personal, nu cred că e nevoie de o zi anume în calendar pentru ca oamenii să-şi manifeste iubirea. Inimioarele, pluşurile, gablonţurile şi bombonelele nu au nimic de-a face cu dragostea. Ce înseamnă dragostea pentru mine am explicat într-o postare anterioară când am apelat la Marquez şi a lui " Dragoste în vremea holerei". Repet, Valentine s Day asta, nu îmi spune mai nimic. Nimic de scris aici. Personal, aş avea o istorie legată de ziua asta, dar pentru că cineva mi-a atras atenţia că postările de pe blog sunt prea personale, am să mă abţin....Ah! Uitasem că sunt femeie. Şi blonda pe deasupra. Ziua Îndrăgostiţilor, cu sau fără dragoste, se termină mai bine parcă, dacă primeşti cadouri. Şi am primit...

5 comentarii:

  1. Nu crezi că între a primi un cadou şi a-ţi face un cadou e o diferenţă? Ca de pildă, preţul. Glumesc, desigur. Deci, La Mulţi Ani în iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te aprob din nou? Sunt un fan declarat al iubirii... de fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine... al iubirii pt EA! O iubesc si am sa spun asta 3 vieti de-acum incolo! Am sa si simt asta! Numai ca... da... ai dreptate: nu e nevoie de o zi anume în calendar pentru ca oamenii sa-si manifeste iubirea.
    Valentine's Day este doar o sarbatoare ipocrita si falsa! Le aminteste alora uituci sa isi iubeasca partenera sau partenerul, in restul anului concentrandu-se pe lucruri mai importante: shopping, meciul de fotbal sau grijile cotidiene... Iubeste zilnic, in mai mare masura decat ziua precedenta si astfel faci dovada prezentei lui Cupidon in viata dumitale! Asta cred eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MI-ar placea sa ne vedem peste 10-15 ani si daca sentimentele tale vor fi la fel, ma refer la sentimentele tale pentru iubita ta, atunci sa stii ca ai avut dreptate. Iubesti!

      Ștergere