marți, 7 februarie 2012

De ce aş alege oricând o pereche de pantofi...

Vine un moment în viaţa oricărei femei, în care realizează că o pereche de pantofi o poate face mai fericită , decât orice bărbat. Fie el si fatal. De iubit, i-am iubit mereu, dovadă faptul că singurele amintiri cu articolele de îmbrăcăminte sau încălţăminte din copilărie sunt legate de pantofi. Nu îmi amintesc să mă fi marcat foarte tare vreo papuşă. Poate pentru că pe vremea aia, a raposatului, păpuşile erau terne şi cenuşii. Îmi amintesc în schimb o pereche de pantofi pe care mi i-am luat când aveam 10 ani. Genul-balerini. Culoare-albastră. Mărimea, nu o mai ştiu. Am fost tare mândră şi am avut mare grijă de ei. Cu timpul, de-alungul vieţii am învăţat că a investi sentimente, bani şi plăcere într-o pereche de pantofi e ...safe. Nu există limită, decât cea impusă de buzunar.Şi când vine vorba de pantofi, până şi buzunarele devin mai ascultătoare. Nu există poligamie în lumea pantofilor. Poţi să ai şi cu toc, şi fără, şi cu platformă şi decupaţi. De toate culorile. Toate modele. De fapt, niciodata nu vei avea prea mulţi. Tot timpul se va găsi loc în dulap. Pantofii sunt făcuţi EI pe măsura TA. Nu trebuie să te adaptezi, să te modelezi pentru ei. Pantofii se supun, fără discuţie. Şi dacă, din nefericire, ai făcut o investiţie proastă, îi poţi returna şi primeştii banii înapoi. Fără resentimente.Pantofii nu se supără, evident. Pantofii, dacă sunt de calitate, nu te trădează. Îi arunci tu. Nu ajung la altă femeie decât dacă îi dai tu. Şi atunci, sunt oricum prea uzaţi, şi-au făcut datoria şi nu îţi pare rău. O pereche de pantofi vechi este înlocuită fără nicio urmă de regret cu una nouă. Îţi aduci aminte de ei cu plăcere, chiar dacă nu îi mai ai. Rănile de la pantofi se vindecă în câteva zile şi în general nu lasă urme. Iar plăcerea achiziţionării unei perechi noi de pantofi poate fi echivalentă, după o anumită vârstă cu un orgasm. Mai ales dacă îi iei la reducere. Iată de ce iubesc eu pantofii. Recunosc, ceva mai mult acum, după 30 şi ceva de ani, decât înainte de 25.

Un comentariu:

  1. Frumoasă tranziţia de la achiziţionarea unei perechi de pantofi la obţinerea unui orgasm. Carevasăzică, acum m-am dumirit ce trebuie să facă un bărbat pentru a-şi face femeia fericită. Din păcate, nu în fiecare zi sunt reduceri de preţ la pantofi pentru a creşte orgasmul muierii şi a o lăsa făr cuvinte. Se ştie doar că după o vârstă tăcerea şi liniştea sunt de aur.

    RăspundețiȘtergere