joi, 23 februarie 2012

Cuvintele care fac o femeie fericită

Dacă ar fi să scriu un mic tratat ( cred că este prea mare cuvântul, dar altul nu am găsit!) despre cuvintele care fac fericită o femeie, aş pune pe primul loc aceste două mici, dar minunate cuvinte. " Ai slăbit!". Mi s-a întâmplat de două ori, în două zile. Persoane diferite, deci păreri cu atât mai obiective. Evident,nimic nu m-ar fi putut face mai fericită, având în vedere foamea cumplită cu care mă lupt de pe la Crăciun încoace şi, mai ales, cele patru cutii cu bomboane primite în ultima lună de care NU m-am atins. Deci, aviz amatorilor. Dacă vă întâlniţi cu o damă, mai mult sau mai puţin agreabilă, şi vreţi să o vedeţi zâmbind (din toată inima!!!!), spuneţi-i doar atât: " Ai slăbit!" Dacă vreţi ca zâmbetul să fie larg şi faţa să i se inunde de bucurie, adăugaţi cuvântul " Vai!", adică spuneţi aşa: " Vai, ce ai slăbit!" Efectul este garantat.

2 comentarii:

  1. Unei schiloade dacă-i spui: -Vai, ce ai slăbit! -ar fi ca şi cum i-ai spune: -Mă, fetiţo, ai fost la doctor că arăţi ca dracu?! Cumva mănânci doar marţea şi joia? r
    Referitor la remarca autoarei, îmi vine în cap întrebarea: -Ce vor femeile?
    Ei, bine, în afară de bani, femeile vor să fie minţite frumos. Atât şi nimic mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ştii că şi chestia asta cu minţitul frumos nu e chiar la îndemâna oricui. E o artă!!!!

    RăspundețiȘtergere