sâmbătă, 28 aprilie 2012

Clarificari despre slabit, ca sa nu ma mai intrebe nimeni...

Ma intreaba lumea cum am slabit. Pe scurt, ideea ar fi urmatoarea : nu am mai mancat de placere, ci de nevoie. Si am mancat foarte putin. Din ce in ce mai putin. Am constatat, in urma acestei experiente, ca cel mai greu lucru, cand iti propui sa slabesti, este sa scapi de placerea de a manca, in cazul meu, gurmada fiind de cand ma stiu. Si cum sa scapi de placerea asta, decat inlocuind-o cu alta?! Cu ce am inlocuit eu, placerea de a manca, ramane o chestiune personala. Cei care ma intreaba cum am slabit, sa retina insa ideea: inlocuiti placerea de a manca, cu o alta placere. Dupa ce faceti asta, mai ramane doar sa va obisnuiti cu senzatia de foame permanenta. Cam intr-o luna, dupa estimarile mele, intervine obisnuinta si in ceea ce priveste foamea. Cam asta e secretul cu slabitul....Si, fara nicio urma de indoiala, cea mai eficienta cura de slabire e infometarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu