sâmbătă, 3 martie 2012

Pentru ca asa trebuie.....

Toata viata mea am urat gesturile si faptele facute pe principiul "pentru ca asa trebuie". Mie mi-a placut mai mult " pentru ca asa vreau" , " pentru ca asa simt", " pentru ca asa am chef" . Nu am alt exemplu la indemana si ma risc. Ma risc sa nu mai primesc flori si martisoare in luna martie, ever, dar ....asta e. Traditia asta cu datul si primitul martisoarelor si florilor face parte din categoria " pentru ca asa trebuie". Adica, fie ca ma place,fie ca nu ma place vecinul, colegul, amicul sau oricare alt mascul aflat in preajma mea de 1 sau 8 martie, ala imi da martisor. Pentru ca asa trebuie, nu neaparat pentru ca vrea, pentru ca asa simte sau pentru ca asa are chef. Iar eu, trebuie sa multumesc si sa zambesc frumos (cateodata, imi iese, alteori, nu prea) pentru ca asa trebuie. Nu pentru ca mi-ar placea sau pentru ca as vrea. Mi-as dori sa primesc flori pentru ca asa a vrut sau a simtit persoana care le ofera, nu pentru ca asa trebuie... Ce e rau in asta?!

2 comentarii:

  1. Multe obiceiuri sunt tâmpite din facerea lor. Aşa cum nu e normal să fii darnic doar de Crăciun şi Paşte, să fii iubitor doar de Valentin's day şi Dragobete, să fii tandru şi recunoscător de 1 Martie şi 8 Martie... Ştii ce lipseşte? Ziua în care să fim oameni. De ce? "Pentru că aşa trebuie...".

    RăspundețiȘtergere