sâmbătă, 3 martie 2012

Cine imi provoaca mie sindromul Tourette...

Cine ma cunoaste, stie ca injur. Nu stiu daca expresia consacrata " injura ca un birjar" mi se potriveste, pentru ca nu am cunoscut niciodata un birjar. Stiu sigur ca injur mai mult decat multi barbati din jurul meu. Da, asa este, nu e frumos pentru o lady sa isi bage sau sa isi scoata...chestii pe care nici macar nu le detine. Nu am insa pretentia ca as fi vreo lady. Efectiv, nu ma pot abtine. Ma tem ca daca mi-as impune restrictii verbale as reactiva un ulcer pe sistem nervos care m-a torturat, o vreme, in tinerete. Am mai multe categorii de persoane care imi provoaca sindromul Tourette. Iata o trecere in revista a persoanelor care m-au facut sa injur saptamana asta. Am injurat frustratii care si-au facut cont pe Facebook, nu pentru a socializa, ci pentru a sta cu ochii pe altii, a analiza si a avea a doua zi subiect de discutie, la munca. Fratilor, n-aveti si voi o viata?! Sau, ma rog, daca tot ati intrat in reteaua de socializare, spuneti si voi ceva, puneti o poza, o melodie, o ceva. Nu mai stati ca looserii ascunsi dupa monitor doar ca sa vedeti ca a mai facut X sau Y, iar a doua zi la munca sa va pierdeti jumatate din zi, barfind despre poza lui X sau a lui Y. So...fuck you! Am injurat si alta categorie de frustrati saptamana asta. Genul ala de persoane care au mari complexe dar, ca sa si le acopere, scuipa cu noroi in jur. Jeeeesus, veti ramane prosti, urati si complexati forever, chiar daca incercati sa scoateti in evidenta defectele altora, doar ca sa le acoperiti pe ale voastre. Sooo...fuck you! Am injurat cativa barbati prosti si penibili. Pe aia care sustin cu tarie cretinoida ca femeia trebuie sa mearga cu doi pasi in urma, pentru ca asa trebuie. Pe aia cu probleme de erectie care dau vina pe nevasta ca nu e in stare sa le ridice moralul, pentru ca se baga in pat in pijama si mai au si tupeul sa povesteasca chestia asta ca si subiect de discutie la cafea. Frateeee, pai daca tu ai nevoie de dans la bara la varsta asta, ca sa iti exerciti calitatea de mascul, e clar ca ai o problema. Soooo...fuck you! Am injurat genul ala de persoane care se uita stramb la tine pentru ca ti-ai luat mai mult de doua perechi de pantofi si presupun, automat, ca ai bani, pentru ca ti-ai gasit vreun sponsor! Asa si....care ar fi problema ta!? Am injurat cateva persoane false care mi-au facut complimente gretoase, desi in mintea lor era clar altceva. Am injurat o anumita categorie de masculi, aia libidinosi, care simt nevoia sa puna mana insinuant pe tine, in cadrul unei conversatii cat se poate de decente. Am injurat cateva curve care se ascund dupa statutul de gospodine si femei de casa si care, by the way, se oripileaza cand injur. Am injurat persoane publice. Genul ala de oficialitati care fac afaceri necurate si in somn, dar care ti-ar lua gatul dintr-o privire, daca incerci sa insinuezi ceva. Hmm...uitandu-ma la ce am scris aici, constat si eu ca injur cam mult.... P.S. Fratilor, aia care va regasiti in ceea ce am descris mai sus, n-aveti decat sa ma injurati si voi, daca nu va convine! Cateodata chiar ajuta...

2 comentarii:

  1. Uneori am impresia că omu-i făcut dintr-o înjurătură. Cu toate astea, nu pot să nu constat că noi, sudiştii, înjurăm până şi pâinea care ne cade din mână. Nu amobservat acest obicei la sibieni, de pildă. Ălora cred că le este lene să şi înjure.
    Ce n-am înţeles la femei, este cum de folosesc la înjurat organe masculine. Nu am întâlnit bărbaţi care să înjure: Băga-mi-aş p...da în gura ta! -Oare de ce nu există şi viceversa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am observat altceva. Organul genital masculin e folosit in sens peiorativ. Si pe post de injuratura. E ceva de rau? Atunci e o p...! Eeee! Organul feminin e folosit in al sens. E de bine. Ce masina frumoasa ti-ai luat! E p......! Oare de ce mai, Costi?

    RăspundețiȘtergere