sâmbătă, 24 martie 2012

Campanie electorală...Bleahhh...

Bate vânt de campanie electorală şi mie, personal, singura chestie pe care mi-o provoacă alegerile care se apropie este o infinită scârbă. Sunt un alegător cu ştate vechi, dacă pun la socoteală că nu am ratat nicio rundă de alegeri din 1996 şi până acum. După atâtea tururi de scrutin şi tot atâtea campanii, în care am văzut suficient cât să mi se strepezească dinţii pentru tot restul vieţii, am ajuns la o concluzie... Relaţia noastră, ca alegători, cu ei, candidaţii, indiferent la ce funcţie, este asemănătoare cu relaţia unei femei, oarecare, cu un mascul, înainte ca acesta să i-o tragă. Asupra concluziei, nu am reflectat din 96 şi până acum. Am tras-o săptămâna asta, pentru că mi-a fost dat să văd nişte candidaţi şi le-am simţit excitarea. Când un bărbat vrea să cucerească o femeie, evident, scopul final fiind exercitarea unicei lui funcţii pe care o are pe acest pământ, adică întinderea la orizontală, spune şi face aproape orice. Vine cu flori, vorbeşte din cărţi, promite marea cu sarea, în fine, face pe dracu-n patru ca respectiva să muşte şi să ajungă la concluzia "că ca" el nu mai găseşte... Respectiva muşcă, mai devreme sau mai târziu, faptul se produce şi masculul, odată ce trece de etapa cu orizontala, lasă dracu toate promisiunile, uită de flori şi vorbe dulci şi, fie rămâne în zonă pentru a mai repeta figura, fie se îndreaptă către alte orizonturi...E, şi acum, revenim la candidat. Excitat la maxim în campania electorală, cu gândul la ciolan (a se citi bani publici, contracte, putere, etc), nu la sex, şi ăsta spune şi face aproape orice. Nu vine cu flori, vine cu găleţi, pixuri, brichete sau ce îi mai dă partidul, drept arsenal. Nu vorbeşte din cărţi, spune scenarii SF, despre cum o să facă şi o să dreagă el, evident, amintind din când în când, cât au mai furat ăia dinainte şi cum el, Doamne fereşteeee, nicioooodatăăăă, nu va face aşa ceva. Electoratul, prost, ca şi muierea de mai înainte, muşcă şi votează. Candidatul pune mâna pe ciolan şi dă dracu toate promisiunile. Electoratul mai rămâne vreo patru ani în poziţia capră şi singurele lucururi cu care se alege, din toată treaba asta, sunt găleţile. Ce mi se pare mie paradoxal este faptul că, şi muierile,în mare parte, şi electoratul, în totalitate, insistă să o ia în mână la infinit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu