sâmbătă, 7 iulie 2012

Discuţii pe o bancă, în parc...

Discuţie între doi îndrăgostiţi, pe o bancă, în parc. Ea (în timp ce-şi trece mâinile prin părul lui): Mă iubeşti? El(în timp ce se apleacă să o sărute): Da! Ea: Cât de mult? El: Muuult. Mult de tot. De la pământ, până la cer şi înapoi. Şi iar de la pământ, până la cer şi înapoi. Atât de mult. Ea: Şi o să mă iubeşti toată viaţa? El: 100 de ani şi încă alte două vieţi, lipite între ele. Ea: Te iubesc! El (în timp ce o sărută): Şi eu! Ea:Ştii că atunci când nu eşti lângă mine, nu exist? El (zâmbind): Ştiu. Ştii că te visez? Cu ochii deschişi, în fiecare secundă... Ea (în timp ce îl mângâie pe obraz):Eşti permanent în gândurile şi în inima mea.Cred că dacă nu m-ai săruta o zi, aş muri. Tu eşti oaza mea din deşert. El:Sunt dependent de fiinţa ta. Când nu eşti lângă mine, respir greu... Ea: Nu pot să stau departe de tine. Mi-aş dori să nu ne despărţim nicio clipă. Aş sta în braţele tale toată viaţa... El: Doar o viaţă? Nu mi-ar ajunge o mie de vieţi să îţi arăt iubirea mea! Ea (în timp ce îl mângâie): Cred că te-am iubit, dinainte de a te cunoaşte. Simt că îţi aparţin ţie, dinainte de a te fi întâlnit! El: Şi eu simt la fel. Parcă te cunosc de-o viaţă...Simt că fără tine, nu sunt întreg. Ea: Când suntem împreună, nu mai contează nimic altceva. Mi-aş dori să dispară toată lumea asta şi să rămânem doar noi doi. El: Noi doi şi iubirea noastră. Ea:Te iubesc! El (în timp ce o sărută iar!): Şi eu. Ea: Ştii...m-am gândit...cum ar fi dacă noi doi...am fi mereu împreună. El: Da, şi eu m-am gândit.Ai vrea....? Ea: Ce? El: Să fii soţia mea? Ea (surprinsă plăcut): Mă ceri de nevastă? El (aşezându-se în genunchi): Da. Vrei să fii soţia mea? Ea (aruncând-se în braţele lui ): Da! Da! Da! Discuţie între doi soţi, pe o bancă, în parc Ea: La cât ai venit, azi-noapte, acasă? El: Pe la 2.... Ea: Erai beat! Te-ai împiedicat de cuier, l-ai trântit, ai făcut zgomot, ai trezit copilul. Nu l-ai auzit că plângea? El (în timp ce se întinde şi se scarpină pe burtă): Nu am auzit,fă, nimic. Eram obosit. Ea: Erai beat ca porcu. Ai luat salariul şi te-ai dus să te îmbeţi...Ce dracu! Treabă nu ai , casă nu ai, copil nu ai... El: Dar care e treaba, fă, nu am voie să beau o bere cu prietenii? E, dracia dracu! Ia mai ţine-ţi tu fleanca, că de la o vreme vorbeşti cam mult! Ea: Nu, zău!? Aseară am vrut să o sun pe măta! Să îi spun şi eu. Uite, mamă cum mă chinui! Uite mamă, ce îmi face fii-tu! E ora 2 şi el vine beat muci acasă! El: Dar de ce, fă, să o suni pe mama! Ce treabă are mama?! Eu o sun pe măta?! Ea: Păi tu nu ai de ce să o suni pe mama. Ce să îi spui?! Că muncesc ca proasta de dimineaţă până seara, să ţin casă, să cresc copilul, când tu stai la cârciumă sau umbli după curve. El: Păi, uite aşa, să o sun şi eu pe măta să îi spun şi eu ce faci tu! Ea: Păi ce fac eu, mă, nesimiţitule! El: Ai uitat, fă, a dracu să fii tu de curvă? Când te-am prins cu văru Gelu în bucătărie, de Revelion. Ai uitat , fă, că te giugiuleai cu văru Gelu?! Ea: Auzi, nu începe iar! Văru Gelu era beat, ţi-am mai spus. S-a întâmplat o dată şi gata! Nu începe iar că încep şi eu! El: Cu ce începi tu, fă?! Ea: (în timp ce îşi pune mâna în şolduri): Aaaaaaa. Te faci că nu ştii. Nu mai ştii când te-am prins în pod, la ţară, cum o înghesuiai pe poştăriţă? Acu te faci că nu mai ţii minte. Cât de al dracu eşti tu! El: Taci, fă, că îţi umflu botul, aici, cu lumea de faţă! Aia a fost o dată şi, ţi-am mai spus, eram beat! Ea(în timp ce bate nervoasă din picior): Erai beat! Păi mai ştii altceva, decât să bei! Când te-am luat nu erai beţiv, că dacă ştiam eu, nu te mai luam nici moartă! El: Nu eram, fă, beţiv! M-am apucat de băutură din cauza ta! Nu vezi cât de a dracu eşti! Ea: Al dracu eşti tu, mă! Şi beţiv, şi curvar şi al dracu! El( în timp ce se ridică de pe bancă): Ba pe-a mătii, fă! Futu-ţi grijania! Ea: Unde pleci, mă, nenorocitule?! Mă laşi singură, aici? El: Mă duc să beau o bere, fă! Să scap şi să uit de tine, muiere dementă! Ea: Dobitocule! El: Vaca dracu!

Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere