duminică, 20 mai 2012

Când nimeni nu îţi cere părerea, e de preferat să taci dracu din gura!

Mă întâlnesc zilele trecute cu o amică pe care nu am mai văzut-o de pe vremea când aveam cu 11-12 kilograme mai mult. Discuţia purtată a provocat postarea de pe blog, care ar putea intra la categoria " Când nu ţi se cere părerea, vezi-ţi în plm de treaba ta!". Aşadar... _Vaaaaaaaaaaaai! Nu se poate aşa ceva! Arăţi groaznic. Eşti piele şi os! Oribil!, exclamă amica vădit oripilată de apariţia mea cu 11 kile în minus. -Aoleu! Dar de ce?, m-am mirat eu. -Nu îmi place. Ce frumoasă erai tu, mai grasă şi cum arăţi acum....Nu trebuia să faci aşa ceva. Mi-a spus şi Xulescu,ăla care e taximetrist şi te cunoşte (care plm taximetrist, habar nu am!). Mi-a zis că te-a văzut şi arăţi oribil. Că nu mai ai forme, nu mai ai cur, nu mai ai ţâţe. Dacă ăla a zis, că e bărbat, îţi dai seama că are dreptate, continuă amica mea pe acelaşi ton dezaprobator în legătură cu silueta mea. Şi ca şi cum argumentul legat de taximetristul observator nu era suficient, continuă: -Tu îţi dai seama că oamenii se uită la tine şi zic că eşti nefericită! Aşa slabă cum eşti,se vede că eşti nefericită. -Adică, dacă eram grasă, eram fericită? Pe sistemul " grasă şi frumoasă", se aplică şi "slabă şi nefericită"? am întrebat stupefiată. -Normal, m-a edificat amica. Aşa gândeşte lumea, tu nu ştii? Ei bine, că lumea e strâmbă şi judecă şi mai strâmb, asta ştiu de mult. Ce nu pricep este de ce oamenii îşi dau cu părerea, atât de convinşi că deţin adevărul absolut, când nimeni nu le-o cere?! Deci, fraţilor, păstraţi-vă părerile pentru voi şi, mai ales, mai ales, vedeţi-vă de viaţa voastră, de kilogramele voastre, de fericirea sau nefericirea voastră. Dacă nu vă place cum arăt, nu vă mai uitaţi. Dacă nu vă place mutra mea galbenă, uitaţi-vă la a voastră, poate vă place mai mult. Nu mai emiteţi teorii şi păreri în legătură cu starea de spirit a altora. Vedeţi-vă dracu de existenţa voastră! Şi ca să îmi edific şi amicii care emit terorii aberante, şi taximetriştii (încă mă mai întreb cine dracu o fi ala!) care n-au altă treabă decât să analizeze partea mea dorsală, menţionez: Sunt mai fericită acum, fără cur, decât atunci când aveam doua, în loc de unul, şi arătam ca o balenă! Aaaa, şi încă ceva! Mă, ceva cur mai am eu, dacă voi continuaţi să muşcaţi şi dacă eu încă mai găsesc o bucăţică unde că mă doară, de părerea voastră...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu