duminică, 19 august 2012

Confesiunea unei persoane obsedate de slăbit sau cum vindecă shoppingul anorexia.

Cei care mă cunosc ştiu că am probleme cu greutatea. Mai exact cu grăsimea. Şi mai exact: cu grăsimea de pe creierul meu.Acum. Timp de 10 ani de zile, am fost o persoană supraponderală şi numai cine nu a fost niciodată gras, nu ştie ce înseamnă să suferi în faţa cântarului, în faţa oglinzii şi mai ales, mai ales în faţa standurilor cu haine. Nu ştiu alţi graşi cum sunt, dar eu, grasă fiind, sufeream cel mai mult în magazine. Când căutam haine L şi vânzătoarea îmi recomanda XL sau XXL. Numai cine nu a fost gras nu ştie ce efect nasol are, asupra ta, replica: " Doamnă, nu cred că vă vine XL. Încercaţi XXL!". Dar cam atât cu vremurile de tristă amintire când cântăream cât cei doi membrii ai familiei mele la un loc. În urmă cu vreo opt luni, după un astfel de episod petrecut într-un magazin, mi-am zis că ar cam fi cazul să fac ceva. Cum cure de slăbire, ceaiuri de slăbit sau alte produse,încercasem, ca orice gras, de nenumărate ori de-alungul timpului (vreo 10 ani...), mi-am dat seama că aşa ceva nu ţine. Şi atunci, fără nicio reţetă şi fără niciun produs minune, doar cu un singură chestiune numită voinţă, am eliminat cam tot ce înseamnă mâncare "periculoasă" (adică aia care îngraşă). N-am mai pus gura pe pâine, dulciuri, sucuri, grăsimi, etc, în tot acest timp. Nu a fost o cură de slăbire, a fost o schimbare totală şi radicală a stilului de viaţă. Şi am învăţat că atunci când frigiderul îţi este duşman, cântarul îţi devine bun prieten. Şi uita aşa am plecat eu, în ianuarie 2012 de la vreo 66-67 de kilograme şi am ajuns în august 2012 la 52 (spre 51 chiar).N-aş putea spune că a fost floare la ureche şi nici că treaba asta cu slăbitul e o chestiune pe care o poţi controla. Lucrurile pot scăpa foarte uşor de sub control. Îţi doreşti să vezi cum cântarul îţi arată 60. Pe urmă vrei să vezi 59. După care îţi doreşti 55. Apoi vrei 50. Şi evident, ar fi o provocare 49. Eu, cred că am pierdut un pic controlul de pe la 55. Când toată lumea vedea, evident, schimbarea, numai mie oglinda îmi arată cu totul şi cu totul altceva. Nemâncarea, căci asta a fost reţeta mea de slăbit, până la urmă, m-a pricopsit cu un ulcer. La vremea respectivă, concentrată pe cântarul meu şi cele două cifre, din toată treaba asta cu ulcerul singura chestiune care m-a interesat a fost dacă regimul alimentar pentru o astfel de boală îngraşă. Când doctorul îţi spune să nu mai fumezi, pentru că există riscul să fii tăiat ca porcul pe burtă, iar tu te gândeşti că dacă te laşi de fumat, te îngraşi, e clar că ai o problemă. În fine, cred că mai degrabă cu noroc, decât cu regim, am reuşit să vindec nişa, cam într-o lună. Pata pe creier cu slăbitul a rămas. Şi am rămas setată pe cele două cifre de la cântar. N-aş vrea să detaliez prea mult nebuniile pe care poate să le facă un om obsedat de slăbit şi în prag de anorexie, dar pot să spun atât: mi s-a întâmplat să mă culc de muuuuuuulte ori seara, mai devreme, de foame, ca să treacă noaptea mai repede şi să pot mânca dimineaţa (în condiţiile în care mâncam ultima masă la ora 14.00). În fine...Când familia, prietenii, cunoscuţii te văd aşa, încearcă să îţi explice că ai o problemă. La cap. Şi că e cazul să te opreşti. Dar părerea lor nu contează pentru că tu, când te uiţi în oglindă, vezi altceva. Şi nu contează nici când lumea nu te recunoaşte pe stradă. Aaaa, nu contează nici faptul că TU nu te mai recunoşti în fotografiile de pe vremea când erai cât malul. În mod paradoxal sau ironic, mie, revelaţia sau semnalul de alarmă mi-a venit tot de la standul cu haine. Degeaba au spus-o prietenii,degeaba mi-a spus-o familia. A trebuit să mă duc la mall şi să văd cea mai frumoasă şi mai simplă rochie neagră din tot complexul ala. A trebuit să iau cea mai mică mărime, să o probez şi să constat că îmi este mare. Şi a trebuit să îmi spună vânzătoarea aşa :" Domnişoară, nu există mărime mai mică!". Momentul ăla, în care m-am analizat în cabina de probă şi mi-am dat seama că rochia aia, cea mai mică mărime posibilă, stătea pe mine ca pe gard, a fost momentul( fericit, cred) în care am avut revelaţia. Aaaaa, şi cred că a contat şi faptul că pantalonii sport de care aveam eu nevoie, i-am găsit la un magazin de copii şi, culmea, mi-au venit. Concluzia după revelaţie este următoarea: Măi, fraţilor, voi aveţi dreptate. Eu chiar sunt slabă. Aşadar, dragi prieteni,şi mă refer aici la cei care mi-aţi spus de-alungul ultimelor luni că sunt o persoană slabă şi nebună, în timp ce eu mă văitam că am posteriorul cam mare şi că sunt grasană, staţi liniştiţi. Cred că încep să îmi revin. P.S. Rochia aia, neagră, care îmi vine cam largă, am luat-o, totuşi. M-am gandit eu...că dacă o tai aşa...cam până la fund..nu o să se mai vadă că e aşa largă.

3 comentarii:

  1. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. TREBUIE CITIT

    Bună ziua tuturor, numele meu este Tonia, vreau să-mi împărtășesc povestea lumii cu privire la modul în care am primit spatele fostului meu soț cu vrăjitorie, am suferit singur cu fiica mea timp de 9 ani, soțul meu ma lăsat și a urmat o altă femeie, am căutat ajutor peste tot Nimeni nu mi-a putut ajuta până în ultima lună am văzut anunțul unei doamne din Germania vorbind despre doctorul Ogundele Acest om este foarte puternic are puterea de a face orice, mi-a adus soțul pentru mine cu vraja lui, am fost atat de fericit si i-am spus ca ii voi impartasi numele in lume pentru ca oamenii sa il cunoasca, Dr. Ogudele mi-a adus sotul care ma lasat timp de 9 ani in doar 24 de ore, acest om este super puternic, vreau să vă informez pe cineva care are relații sau orice fel de problemă, contactați dr. Ogundele și el va ajuta doar la modul în care mă ajută. Iată detaliile sale de contact pentru cei care doresc să-l contacteze pentru soluție Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com WhatsApp și Viber Chat: +27638836445.

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere