vineri, 8 iunie 2012

Tango

Între ultima obsesie în materie de pantofi, şi anume, sandale roz, şi teama de testarea psihologică pentru şcoala de şoferi, astăzi mi-am amintit ceva. O scenă din " Parfum de femeie". Scena care, din punctul meu de vedere, conţine şi esenta filmului, de fapt. Sau chiar esenţa vieţii, who knows... Personajul principal, orbul şarmant, interpretat de Al Pacino, invită la dans o gagică. Tipa se scuză " Nu pot, pentru că într-o clipă va sosi logodnicul meu". Replica lui e fantastică: "Într-o clipă se trăieşte viaţa...". După care încep să danseze pe cel mai mare orgasm muzical compus vreodată (Por una cabeza-Carlos Gardel). Concluzii...1. Mi-aş dori să ştiu şi să pot dansa, într-o zi, tango. De preferat, în următorii patru ani. Şi neapărat, Por una cabeza. 2. Mi-aş dori să nu treacă clipa, în timp ce eu îmi fac planuri de viitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu